نــــــــــور الايمـــــــان
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزي الزائر & عزيزتي الزائرة
سعدنا بزيارتكم الكريمة ، ولتكتمل سعادتنا يشرفنا تسجيلكم
لتكونوا أحد أفراد أسرة منتدى ( نور الإيمان )
لتفيد وتستفيد . فالمنتدى لا يكون إلا بأعضائه
مع خالص تحيات الإدارة وتمنياتها بقضاء وقت ممتع ومفيد

بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزي الزائر & عزيزتي الزائرة
سعدنا بزيارتكم الكريمة ، ولتكتمل سعادتنا يشرفنا تسجيلكم
لتكونوا أحد أفراد أسرة منتدى ( نور الإيمان )
لتفيد وتستفيد . فالمنتدى لا يكون إلا بأعضائه
مع خالص تحيات الإدارة وتمنياتها بقضاء وقت ممتع ومفيد

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اسـلامي ـ اجتمـاعي ـ أدبي ـ طبي ـ ثقـافي ـ رياضي ـ علمي ـ فـني

الرئيسيةالبوابهأحدث الصورالتسجيلدخول

هل أجد لديكم الحل المناسب . أفيدوني ؟

كاتب الموضوعرسالة
Admin
المـــــــــــــــدير العــــــــــــــــــــام
المـــــــــــــــدير العــــــــــــــــــــام

هل أجد لديكم الحل المناسب . أفيدوني ؟ Empty
مُساهمةموضوع: هل أجد لديكم الحل المناسب . أفيدوني ؟   هل أجد لديكم الحل المناسب . أفيدوني ؟ Icon_minitimeالجمعة يناير 15, 2010 2:18 am

[center][b][color:a9b4=blue]أخــبرتني فتاه بأنه مازالت تحب عشيقها كما تسميه . رغم زواجها برجل آخر ...
[/color]
[/b][color:a9b4=red]فاليكم القصه[/color]
[color:a9b4=black]انا فتاه محترمه جدا عمرى ما تعاملت مع شباب ، لما دخلت الجامعه . ظروف الدراسه اجبرتنى انى اتعامل مع الشباب[/color]
[color:a9b4=black]ومع انى كنت محرومه فى البيت من أحد يسمعنى . وهو دائما كان بيسمعنى . علشان كده حبيته حب ما حبتهوش لحد فى الدنيا . رغم انى كنت بستحرم انظر اليه . حبيته جوه نفسى حب عفيف . حتى لم اظهر له . وظللت احبه سنه ونصف
اتالمت بدرجه كبيره جدا ، مابقتشى اكل او انام او ادرس وبقى يجيلى نزيف ايام الدوره الشهريه . واحس بالام فى قلبي ، وأصابعى ترتعش ، وادوخ . وامنيه حياتى ان انظراليه فقط . والله كنت بستحرم . حسيت انى ممكن اموت . ومقولتش لأي حد من حيائى . وفجاه قررت انى اخبره . لأنى بقي امامى حل من أثنين . يا اموت يا اقوله ولقيت نفسى بتكلم وانا نايمه . وبصحى الآقى دموع على المخده وحاجات كتير تانيه مفيش وقت انى اقولها . وبعد صراع مع نفسى شديد . قررت انى اقوله . وكل ما احاول اقوله ما اقدرش ، وفجاه لقيت نفسى بقول له . وبصراحه هو احترم مشاعرى ، واخبرنى انه مرتبط ببنت خاله من 4 سنوات ، وقالى لو مش كنت مرتبط كنت هرتبط بيكى من غير ما تقولى .
وطبعا انا انصدمت ، وطبعا لسه بحبه . بس سلمت بالامر الواقع . وجالى عريس ووافقت واتجوزت . بس لسه بحبه وهفضل احبه طول عمري . ولسه بفكر فيه ، وكارهه حياتى ، وبتألم مش قادره أساه ، والمشكله أن 4 شهور الدراسه هتنتهى . وهيبعد عنى للابد ، ومش هقدر أعرف عنه أى حاجه . مش عارفه اعمل ايه ؟ مع العمل أنى مابكلموش . أو أتعامل معاه ، أو حتى أبص له احتراما لزوجى . بس لم يغيب عن بالى لحظه واحده . هموت مش عارفه اعمل ايه ؟

[/color][color:a9b4=blue]بعد أن قرأتم قصتها . هل أجد لديكم الطريقه المثلي لنأخذ بيدها سويا قبل أن تقع في المحظور . وتخسر ما أمامها وما خلفها ؟
[/color]
[color:a9b4=red]أنتظر ردكم ورأيكم في هذه المشكله . فالدال علي الخير كفاعله . وكان الله في عون العبد مادام العبد في عون أخيه
[/color][/center]
http://www.nur-aleman.ahlamontada.net

هل أجد لديكم الحل المناسب . أفيدوني ؟
صفحة 1 من اصل 1